Zobacz listę najczęściej zadawanych pytań.
Jeśli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi skontaktuj się z nami, odpowiemy na wszystkie pytania.

  • Jak zacząć korzystać z clickcloud?
    • Aby rozpocząć korzystanie z clickcloud konieczny jest wybór dopasowanej opcji modelu abonamentowego. Następnym krokiem jest praca nad wdrożeniem strony www dla Twojej firmy. Po jej uruchomieniu rozpoczyna się okres rozliczeniowy.
  • Czym różni się oferta clickcloud od innych ofert na rynku?
    • Przede wszystkim clickcloud pozwala na wdrożenie dedykowanej strony www w oparciu o analizę Twojej firmy. Ponadto, po zakończeniu okresu abonamentowego strona przechodzi na własność Twojej firmy. Zatem clickcloud łączy w sobie optymalizację kosztów oraz możliwość wdrożenia profesjonalnego projektu.
  • Czy clickcloud oferuje szkolenia z zarządzania stroną www?
    • Tak. Wybierając opcję „optimum” otrzymasz od nas wsparcie online. Natomiast decydując się na wybór opcji „professional” lub „individual”, możemy przeszkolić Ciebie oraz Twoich pracowników w zakresie obsługi strony www oraz promocji firmy w Internecie.
  • Czy mogę zmienić plan w trakcie trwania umowy?
    • Tak, ale tylko z niższego na wyższy. Zmiana planu abonamentowego związana jest z wprowadzeniem aneksu do umowy.
  • Czy umowa jest przedłużana automatycznie?
    • Nie. Umowa zawarta jest na czas określony i nie przedłuża się automatycznie.
  • Co się dzieje po zakończeniu 24-miesięcznej umowy?
    • Twoja firma staje się jedynym właścicielem strony www, a umowa kończy się. Wraz z końcem umowy kończy się wsparcie z naszej strony.
  • Czy mogę nadawać różne poziomy uprawnień dla użytkowników?
    • Tak. Możesz tworzyć uprawnienia dla poszczególnych redaktorów stron.
  • Jak mogę zmienić hasło do panelu?
    • Po zalogowaniu się do panelu administracyjnego wybierz w menu „użytkownicy”, a następnie zmień swoje hasło lub wybranego użytkownika (jeśli posiadasz dostęp do poziomu admina).
  • Czy mogę dodać/usunąć samodzielnie integracje?
    • Tak. Możesz to zrobić z poziomu panelu administracyjnego. Aby dodać nową integrację, pamiętaj, że powinna mieć ona API dla systemu WordPress.
  • Które produkty posiadają integrację z clickcloud?
    • Wszystkie, które posiadają API dedykowane dla systemu WordPress.
  • W jaki sposób skonfigurować narzędzie do SEO?
    • Aby w pełni wykorzystać potencjał narzędzi SEO oraz poprawnie je skonfigurować,należy postępować zgodnie z instrukcją.
  • Czy clickcloud posiada integrację z Google Analytics?
    • Tak. Aby skonfigurować kody Google Analytics, należy postępować zgodnie z instrukcją.
  • Czy clickcloud posiada integrację z social media?
    • Tak. Aby skonfigurować integrację z social media i w pełni wykorzystać jej potencjał, należy postępować zgodnie z instrukcją.
  • Czym są dynamiczne formularze?
    • Formularze pozwalają na szybki kontakt z Twoją firmą, przesłanie zapytania, umówienie się na wizytę, etc. To także narzędzie, dzięki któremu zbudujesz bazę potencjalnych klientów, którą będziesz mógł wykorzystać w działaniach marketingowych. Dzięki systemowi dynamicznych formularzy, dostosujesz je w prosty sposób do potrzeb swojej firmy.
  • Czym jest system notyfikacji?
    • Push notyfikacje umożliwiają szybkie zapisanie się do powiadomień i bycia na bieżąco z treścią Twojej strony i ofertą firmy, a Tobie, pozwalają skutecznie angażować potencjalnych Klientów dostosowaną do nich treścią. Niewątpliwą zaletą tego rozwiązania jest dobrowolne wyrażenie zgody przez użytkownika na otrzymywanie ofert i promocji. To zdecydowanie wpływa na zwiększenie konwersji i dotarcie z propozycją do osób faktycznie zainteresowanych propozycją Twojej firmy.
  • Czym jest funkcjonalność pop-up?
    • Dzięki narzędziom „pop-up” zaskoczysz swoich klientów aktualnymi promocjami już na samym wejściu, utrzymasz ich uwagę w trakcie odwiedzin strony lub zaskoczysz użytkowników, którzy zdecydowali się opuścić Twoją stronę. Rozbudowana funkcjonalność modułu pozwoli Tobie m.in. na rozbudowę bazy do mass mailingu, przekazanie vouchera lub kodu promocyjnego i wiele więcej.
  • Czym jest chat?
    • Moduł chatu na stronie ułatwia użytkownikom szybki kontakt z Twoją firmą. Użytkownicy szukający produktu/usługi w Internecie, na ogółu wysyłają zapytanie do kilku firm. Zatem szybkość reakcji ma znaczenie.
  • Czym jest social pay?
    • Dzięki funkcji social pay użytkownicy mogą otrzymać bezpłatny dostęp do wartościowych materiałów (np. publikacji, wzorów umów, dokumentacji, pełnych wersji artykułów, plików, etc.). Pełen dostęp użytkownik otrzymuje po wykonaniu jednej z akcji, którą może być udostępnienie Twojej strony na profilu w serwisie Facebook.com lub informacji w serwisie Twitter.com.
      Social Pay pozwala na dynamiczną rozbudowę Twojej firmy w social media.
  • Czy mogę zintegrować clickcloud z CRM?
    • Tak. Możesz dokonać takiej integracji. Pamiętaj, że rekomendowane są rozwiązania, które posiadają API dla systemu WordPress.
  • Czy mogę zintegrować clickcloud z narzędziem do mass mailingu?
    • Tak. Możesz dokonać takiej integracji. Pamiętaj, że rekomendowane są rozwiązania, które posiadają API dla systemu WordPress.
  • Czym jest landing page?
    • Jest to pierwsza strona, na którą trafia odwiedzający pozyskany wskutek podejmowanych przez firmę działań reklamowych. Strona lądowania (landing page) może być stroną samodzielną, mikrostroną, a także elementem większej witryny. Zaletami landing page są: skupienie uwagi użytkownika na konkretnej usłudze lub produkcie, wyższy współczynnik konwersji dla prowadzonych akcji reklamowych oraz „zmuszenie” użytkowników do wykonania konkretnych akcji.
  • Czy integracje są bezpłatne?
    • Wszystkie proponowane przez nas rozwiązania, w które wyposażona jest strona www są bezpłatne w wersji podstawowej. Przejście na wyższą opcję związane jest z dodatkową opłatą (zgodnie z cennikiem Partnera, który dostarcza rozwiązanie).