Chcesz precyzyjnie dotrzeć do wybranej grupy docelowej, zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność swojej firmy? Kampania Facebook Ads pozwala na natychmiastowe osiągnięcie tych celów.

Facebook to obecnie największy i najpopularniejszy serwis społecznościowy. Prowadzenie kampanii reklamowych Facebook Ads pozwala na dotarcie do ponad półtora miliarda osób na świecie z czego 14 milionów w samej Polsce. Możliwość rozliczenia płatności w wybranym modelu (np. CPC i CPA) pozwala na dopasowanie kampanii do celów i budżetu. Dodatkowo możliwość precyzyjnego targetowania reklam daje szansę na precyzyjniejsze dotarcie do osób, które faktycznie mogą być zainteresowane ofertą lub usługą firmy.

Facebook Ads – Core Audiences

Podstawową metodą reklamy Facebook Ads jest tzw. Core Audiences, który pozwala na określenie m.in. wieku, płci, języka, lokalizacji, zainteresowania, zachowania oraz połączenia.

Co oznaczają trzy ostatnie pojęcia:
– zainteresowania – pozwalają dotrzeć do użytkowników, którzy poprzez swoje działania wykazują zainteresowanie poszczególnymi tematami.
– zachowania – pozwalają dotrzeć do użytkowników na podstawie ich zachowań online.
– połączenia – pozwalają na dotarcie z reklamą do osób będących fanami firmy, do ich znajomych, jak również na wykluczenie osób, które są aktualnie fanami firmy.

Facebook Ads – Custom Audiences

Bardziej zaawansowaną metodą kierowania reklam umożliwiają dotarcie do użytkowników, którzy weszli już w interakcję z firmą, jest Custom Audiences, który pozwala na wykorzystanie:
– Remarketingu (ruch w witrynie internetowej) – po zaimplementowaniu na stronie www kodu remarketingowego, można tworzyć listy remarketingowe, zbierające tylko użytkowników Facebooka.
Listy klientów – jej utworzenie wymaga zaimportowania listy e-mailowej lub telefonów klientów firmy, którzy „odnajdywani” są na portalu i przypisywani do listy odbiorców.
Aktywności w aplikacji – możemy utworzyć grupę odbiorców złożoną z osób, które dokonują określonych działań w naszej aplikacji.

Facebook Ads – Lookalike Audiences

Jeśli w kampanii wykorzystujemy potencjał Custom Audiences mamy możliwość utworzenia Lookalike Audiences”, czyli grup użytkowników podobnych do zdefiniowanej przez nas grupy niestandardowej.

Reklama Facebook Ads dla Twojej firmy

Na podstawie założeń, budżetu oraz celów kampanii przygotowujemy grupy docelowe. Następnie przygotowujemy treści i kreacje dopasowane do wybranej grupy.
Po uruchomieniu kampanii monitorujemy ją, aby uzyskać maksymalnie wysoki Relevance Score (wskaźnik trafności, odpowiednik wyniku jakości w reklamach AdWords). Na podstawie uzyskanych danych, wprowadzamy poprawki w celu maksymalizacji efektywności. Każda kampania zakończona jest raportem podsumowującym.