Chcesz dotrzeć do nowych klientów, zwiększyć sprzedaż lub wzmocnić widoczność firmy w wyszukiwarce Google? Kampania Google AdWords pozwala na osiągnięcie tych celów w natychmiastowy sposób.

Wszystkie kampanie są prowadzone przez certyfikowanych specjalistów Google AdWords, a każdy Klient może liczyć na wsparcie i stały kontakt telefoniczny i mailowy. Nasza oferta zakłada kompleksową obsługę kampanii oraz regularne monitorowanie efektów w celu optymalizacji i osiągnięciu celów.

Poznaj zalety kampanii Google AdWords:
– oferta firmy znajduje się nad wynikami organicznymi, a większa widoczność, to większa sprzedaż i znajomość marki.
– płacisz tylko za efekty, gdy ktoś odwiedzi Twoją stronę lub zadzwoni do Twojej firmy.
– możesz zacząć emisję reklam od dowolnej kwoty.
– wszystkie działania i efekty są w pełni mierzalne. Dzięki statystykom dowiesz się ile osób zobaczyło reklamę Twojej firmy i jaki procent wykonał określoną akcję. Dzięki temu możemy optymalizować kampanie, aby osiągać jeszcze lepsze rezultaty.
– dzięki geolokalizacji dotrzemy z reklamą do właściwych osób, we właściwym czasie. Tylko od Ciebie zależy czy reklama będzie mieć zasięg globalny czy lokalny.

Nasza oferta obejmuje:
– kampanie w wyszukiwarce Google – prowadzenie kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google.
– kampanie Google Zakupy – dedykowane dla e-commerce. Charakteryzują się niskim kosztem CPC, bardzo niskim kosztem konwersji oraz jego wysokim współczynnikiem.
– kampanie w sieci Google Display Network – reklamy emitowane na witrynach z „rodziny” Google oraz na witrynach partnerów Google, takich jak Onet, Gazeta.pl. Kampania w Google Display Network pozwala na dotarcie do ponad 95% polskich Internautów, czyli prawie 17 milionów miesięcznie, a możliwość targetowania kontekstowego, tematycznego lub wskazującego wybrane witryny, pozwala na dotarcie do ściśle określonej grupy docelowej.
– kampanie YouTube True View – reklamy emitowane są w trakcie przeglądania treści internetowych lub przed obejrzeniem przez użytkownika filmu w serwisie YouTube.com
– remarketing – umożliwia dotarcie do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili stronę www i wykazali zainteresowanie produktami lub usługami.