Codziennie miliony użytkowników szuka takiej firmy jak Twoja. Jeśli nie ma jej w TOP10, prawdopodobnie nigdy nie poznają Twojej oferty.

Pozycjonowanie – SEO (ang. Search Engine Optimization) to zgodna ze wskazówkami Google optymalizacja strony pod wyszukiwarkę internetową, której celem jest zwiększenie widoczności i ruchu na stronie www. Pozycjonowanie polega na jak najlepszym przygotowaniu strony www do wymagań wyszukiwarki w celu osiągnięcia wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe. Warto wiedzieć, że algorytmy Google biorą pod uwagę ponad 200 różnych czynników, które są odpowiedzialne za ocenę strony www i ustalenie jej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Proces pozycjonowania strony internetowej jest długotrwały i czasem na efekty należy poczekać nawet kilka miesięcy. Warto jednak poświęcić część budżetu marketingowego na te działania, gdyż przynoszą one wymierne rezultaty. Osiągnięcie wysokich pozycji strony wymaga pracy różnych specjalistów, czasu oraz systematyczności.

Jak wygląda proces pozycjonowania strony www?

Dobór słów kluczowych

Dobór słów kluczowych
Początek współpracy to analiza słów kluczowych właściwych dla Twojego biznesu. Dzięki narzędziom keyword research dowiadujemy się w jaki sposób grupa docelowa poszukuje tego, co oferuje Twoja firma. Dzięki analizie wyrażeń branżowych, słów kluczowych frazom z długiego ogona (long tail), rozbudowujemy pozycjonowane frazy. Na bieżąco monitorujemy również konkurencję, trendy oraz sezonowość.

Audyt i optymalizacja strony www

Audyt i optymalizacja strony www
Drugim krokiem jest audyt Twojej strony www, w ramach którego analizujemy strukturę kodu i treści, aby były zgodne z obowiązującymi wymogami algorytmów Google. Efektem audytu jest lista rekomendacji zmian na stronie, czyli etap optymalizacji. W ramach prac optymalizacyjnych zamieszczamy m.in. nowe treści i nasycamy stronę frazami kluczowymi. Sam proces jest działaniem cyklicznym i trwa przez cały okres umowy.

Generowanie wartościowego contentu

Generowanie wartościowego contentu
Wartościowy content jest doceniany nie tylko przez użytkowników, ale także przez algorytm Google o nazwie Panda. Nasi doświadczeni copywriterzy przygotują odpowiednio zoptymalizowany tekst, który będzie zgodny z aktualnymi standardami i zaprezentuje Twoją firmę jako eksperta w swojej branży.

Link Building

Link building
Działanie to polega na zdobywaniu wartościowych linków prowadzących bezpośrednio do Twojej strony. Jest to również jeden z najważniejszych i zarazem najtrudniejszych elementów SEO. Każdorazowo starannie dobieramy najbardziej wartościowe witryny, w których pojawią się link i informacje o Twojej stronie.

Monitoring i raportowanie

Monitoring i raportowanie
Efekty naszych prac na bieżąco monitorujemy za pomocą takich narzędzi, jak Google Search Console oraz Google Analytics. Na koniec każdego miesiąca przygotowujemy raporty, które są źródłem informacji na temat postępów SEO oraz listą rekomendacji zmian.

Najważniejsze korzyści
z pozycjonowania strony www:

  • klienci sami trafiają na Twoją witrynę internetową,
  • zwiększasz sprzedaż online i offline,
  • budujesz wizerunek firmy, jako lidera w branży,
  • pozyskujesz wartościowy ruch o wysokim
    potencjale konwersji,
  • wzrasta świadomość marki.

Pozycjonowanie lokalne

Jeśli prowadzisz lokalny biznes, to pozycjonowanie lokalne jest idealną opcją dla Twojej firmy. Wyszukiwarka Google korzysta z wielu źródeł aby ustalić lokalizację użytkownika, w tym m.in. z historii wyszukań i lokalizacji oraz adresu IP. Dobór haseł lokalnych zależy od obszaru działalności firmy i może on być poszerzany o sąsiadujące miasta czy województwa.

Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania lokalnego jest wizytówka firmy w mapach Google. To ona pozwala na zlokalizowanie Twojej firmy i ułatwia użytkownikowi dotarcie do niej.