Landing page to strona internetowa, na którą trafia użytkownik po kliknięciu reklamę lub link. Celem landing page jest pozyskanie wartościowych leadów, a niewątpliwą zaletą jest wyższy współczynnik konwersji oraz skupienie uwagi użytkownika na jednym komunikacie.

Zanim uruchomimy landing page i kampanię, warto zadbać o kilka kluczowych elementów:

  • szybkość ładowania strony – dzięki temu, że landing page koncentruje się na jednej ofercie, strona jest lżejsza i szybko wczytuje się zarówno dla urządzeń desktop i urządzeń mobilnych,
  • chwytliwy komunikat – aby zachęcić użytkownika do pozostawienia danych, musi on dostrzec realną wartość dla siebie,
  • formularz – powinien być maksymalnie krótki i prosty w wypełnianiu,
  • wyraźny button “call to action”, zachęcający użytkownika do wykonania określonej akcji,
  • koncentracja na produkcie lub ofercie, który stanowi cel kampanii,
  • brak elementów, które mogłyby rozpraszać uwagę użytkownika,
  • atrakcyjna szata graficzna strony.

Decydując się na współpracę z nami, otrzymujesz możliwość wdrożenia własnych landing page oraz profesjonalne wsparcie w ramach prowadzenia kampanii reklamowych.