Kampanie reklamowe, e-mail marketing oraz działania social media to jedne z najbardziej skutecznych działań reklamowych, dzięki którym Twój sklep zyska nowych klientów. Dzięki skutecznie przygotowanym kampaniom reklamowym Twój sklep może sprzedawać już od pierwszego dnia działalności. Prawidłowo zoptymalizowane konto reklamowe Google oraz Facebook pozwalają zwiększyć sprzedaż nawet o kilkaset procent w skali miesiąca.
Kampanie Google Ads i Facebook dla e-commerce (i nie tylko)
Kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google to zdecydowanie jedno z najskuteczniejszych, płatnych źródeł sprzedaży w Twoim e-sklepie. Do dyspozycji mamy kilka rodzajów kampanii. Od Google Zakupy, przez tradycyjną reklamę w wynikach wyszukiwania oraz reklamę w sieci partnerskiej.
Równie skuteczne są kampanie reklamowe Facebook Ads. Podobnie jak w przypadku Google, Facebook umożliwia skorzystanie z kilku rodzajów kampanii. A dla e-commerce jednym z najlepszych rodzajów jest Sprzedaż z Katalogu.
Naszą współpracę zaczynamy od założenia lub analizy Twojego konta reklamowego. Następnie ustalamy cele do osiągnięcia (co pozwala na ocenę naszych prac) oraz integrujemy konto z Google Analytics (jeśli nie zostało to wykonane). W kolejnym kroku ustalamy planowane zmiany oraz ustawienia kampanii. Tworzymy poszczególne grupy i podgrupy biorąc pod uwagę miesięczny budżet na reklamę sklepu internetowego w Google Ads i/lub Facebook Ads.
Następnie skupiamy się na stałej optymalizacji konta reklamowego. W ramach tych działań wykonujemy:
- cykliczną analizę i dobór słów kluczowych
- kontrola stawek za kliknięcie w celu maksymalnego wykorzystania budżetu
- tworzenie nowych grup kampanii reklamowych
- tworzenie nowych list remarketingowych
- optymalizacja istniejących kampanii
- monitoringi optymalizacja jakości kampanii
- raportowanie z prowadzonych działań
Niewątpliwą zaletą kampanii reklamowych Google Ads oraz Facebook Ads jest możliwość ich precyzyjnego targetowania. Takich możliwości nie daje prasa, telewizja czy radio. Kampanie możemy kierować pod kątem grup wiekowych, geolokalizacji, zachowań i zainteresowań, podobnych grup, list mailingowych i wiele więcej. Aby kampanie działały skutecznie, należy przygotować indywidualnie dopasowaną strategię dla prowadzonych działań oraz odpowiednio grupę docelową i dostosować reklamy do tych czynników. Warto także połączyć ją z procesem pozycjonowania sklepu internetowego.
Przejrzysta forma rozliczeń
Troszczymy się o Twój budżet w taki sposób, jakby był to nasz budżet na działania marketingowe. Dlatego proponujemy Tobie dwa, przejrzyste modele rozliczeniowe. Pierwszy, to model prowizyjny. Nie ponosisz żadnej stałej opłaty miesięcznej, a po pierwszym miesiącu zapłacisz jedynie 2% od wartości wygenerowanej sprzedaży z kanału paid search. Drugi model, to model abonamentowy – płacisz stały abonament, uzależniony od Twojego budżetu na działania reklamowe.
Prowizja już od 2,5%
Cena : 0 zł /netto
Propozycja dla e-sklepów
– audyt aktualnych działań
– przygotowanie kampanii w Google oraz Facebook
– prowadzenie kampanii reklamowych
– stała optymalizacja konta i reklam
– copywriting oraz kreacje graficzne reklam
– analiza działań konkurencji
– miesięczny raport z efektów
Rozliczenie na podstawie wygenerowanej sprzedaży
z prowadzonych kampanii. Prowizja już od 2,5% od sprzedaży.
Minimalny budżet miesięczny – 5000 zł/netto
Abonament
Cena : od 975 zł /netto
Rekomendowany dla średnich i dużych sklepów
– audyt aktualnych działań
– przygotowanie kampanii w Google oraz Facebook
– prowadzenie kampanii reklamowych
– stała optymalizacja konta i reklam
– copywriting oraz kreacje graficzne reklam
– analiza działań konkurencji
– miesięczny raport z efektów
Ostateczna wysokość wynagrodzenia dla agencji
uzależniona jest od wysokości obsługiwanego budżetu.
Ile kosztuje reklama w Google oraz Facebook
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Koszt kampanii uzależniony jest od wielu czynników, w tym m.in. czynników zewnętrznych takich jak konkurencyjność fraz i branży oraz czynników wewnętrznych takich jak jakość konta, umiejętności agencji, itp. Niewątpliwym atutem obu źródeł reklamowych jest możliwość precyzyjnego mierzenia efektywności kampanii, kontrola kosztów konwersji a w konsekwencji skalowanie budżetu reklamowego.
Jak zatem ustalić budżet na kampanie reklamowe?
Należy pamiętać, że zbyt niski budżet to pozorna oszczędność. Algorytmy nie mają możliwości pozyskania odpowiedniej ilości danych. W konsekwencji kampanie nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Budżet reklamowy powinien być dopasowany do konkurencji obecnej na rynku. Jeśli jest ona zbyt duża, należy szukać niszowych produktów lub takich, które mają najwyższą marże i na nich skupić działania. Jeśli chcesz dowiedzieć się jaki budżet powinieneś zaplanować dla swojego e-sklepu, wystarczy że skontaktujesz się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie bezpłatną propozycję.
Facebook Ads i Google Ads w e-sklepie – najważniejsze zalety
- natychmiastowe efekty w postaci większej ilości zamówień (konwersje)
- znacznie zwiększony ruch w Twoim e-sklepie
- budowa świadomości i rozpoznawalności marki
- wzrost zaufania do sklepu (co pozytywnie wpływa na sprzedaż)
- stale rosnąca efektywność kampanii – im więcej danych tym lepiej pracują algorytmy Google i Facebook
E-mail marketing, porównywarki cen i inne formy reklamy
Powyższe działania to za mało dla Twojego sklepu internetowego? Szukasz pełnej obsługi marketingowej? Skorzystaj z naszej propozycji kompleksowych działań. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w realizacji setek projektów możemy zaproponować Tobie:
- przygotowanie i obsługa kampanii e-mail marketingowych
- prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych
- reklama w porównywarkach cenowych
- współpraca z blogerami
Każdy nowy projekt traktujemy indywidualnie. Nie mamy gotowych szablonów kampanii. Dlatego, jeśli chcesz poznać propozycję dla swojego e-sklepu wystarczy, że skontaktujesz się z nami.